Bloggaukset

Uusi alku

Siitä on jo melkein seitsemän vuotta aikaa, kun viimeksi olen ollut kirjoittamassa ensimmäistä blogipostausta uunituoreeseen blogiin. Todella käsittämätöntä ajatella, että loin Karkittoman bloggerin puolelle yläasteella 2010 ja että olen edelleen bloggaamassa saman bloginimen alle. Seitsemään vuoteen mahtuu hyvin paljon erilaisia sattumuksia, ensimmäisiä bloggausvuosia tosin en enää edes halua muistella :’D.

Olin mallailemassa Iinalle aiemmin syksymmällä sen portfoliota varten.

Moni aikaisempi lukija on varmaan huomannut, että olen pitänyt vuoden mittaisen hiljaiselon bloggerin puolella ja osasyynä siihen oli bloggerin kankea ja jälkeenjäänyt kirjoitusalusta. Toinen melko paljon hiljaiseloon vaikuttanut seikka oli rakkaan läheisen poismeno reilu vuosi sitten sekä monet äkilliset muutokset (niin hyvät kuin huonot) omassa henkilökohtaisessa elämässä. Hain muun muassa jälleen viime kevään yhteishaussa lukemaan historiaa yliopistoon enkä päässyt vielä kolmannellekaan kerralla – mutta nyt syksyn yhteishaun kautta pääsin opiskelemaan tietojenkäsittelyä ammattikorkeaan Espooseen. Ei ihan sitä, mitä alunperin olin suunnitellut, mutta parin kuukauden opintojen jälkeen oon entistä vakuuttuneempi, että tämä on nyt se mun alani.

Eessä oli siis muutto toiselle paikkakunnalle, joten sekin sitten lopulta söi osan ajasta ja bloggausinnosta näiden aikaisempien syiden lisäksi. Nyt kun tilanne omassa elämässä on jokseenkin tasoittunut, oon alkanut miettimään paljon, mitä haluan omalta ja Karkittoman tulevaisuudelta ja lopulta päädyin sitten siirtymään bloggaamaan wordpressin puolelle.

Mitä siis on luvassa? Hyvin pitkälti sitä samaa, mitä tähänkin mennessä – eli asukuvia, uusia (vaate)hankintoja, omia kuulumisia, mutta myös jonkisen verran lolitaan liittyviä (skene)pohdintoja. Tarkoituksena on kuitenkin lisätä bloggaamisen määrää tai saada siitä rutiininomaisempaa, että niitä bloggauksia olisi useamminkin kuin kerran kahdessa kuukaudessa. Tämä myös osittain senkin takia, että mun elämässä on alkanut jälleen vihdoin olemaan enemmän sisältöä kuin ruoka, nukkuminen ja tietokone.

Mutta pidemmittä puheitta,

tervetuloa lukemaan uudistunutta ja vanhaa tuttua Karkitonta!

Leave a Reply

